Tytuł
Aktywizowanie uczących się na zajęciach online – zgrywalizowany kurs języka angielskiego
Autorzy
dr Iwona Mokwa-Tarnowska, Politechnika Gdańska
Cel
Celem mojego kursu zgrywalizowanego jest zaangażowanie uczących się w różne interakcje, motywujące do większego wysiłku intelektualnego oraz bardziej wytężonej pracy twórczej…
Tytuł
Multimedia jako element aktywizujący w stacjonarnym i zdalnym procesie uczenia się
Autorzy
dr Stefan Nowicki, dyrektor Centrum Kształcenia na Odległość, Uniwersytet Wrocławski
Cel
Wsparcie metod aktywnego uczenia się w celu podniesienia efektywności kształcenia…
Tytuł
Cyfrowe materiały uzupełniające i wyrównujące – sposób opracowania – chemia i geometria wykreślna
Autorzy
dr inż. Joanna Markowska, mgr inż. Artur Majchrzak, mgr inz. Kamila Pawłowska, mgr inż. Joanna Borowiec-Jaskólska, mgr inż. Martyna Burdzy, mgr inż. Monika Brząkała, Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki, Sekcja kształcenia na odległość i nowoczesnych form kształcenia, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Cel
Zidentyfikowanie problematycznych obszarów chemii i geometrii wykreślnej, które sprawiają trudności studentom…
Tytuł
Dydaktyk w podróży – od doświadczeń covidowych do kompetencji cyfrowych
Autorzy
dr Kamila Gandecka, mgr Marta Stąporek, mgr Magdalena Wierzańska, metodyczki Centrum eLearningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Cel
Rozwijanie kompetencji metodycznych i cyfrowych dydaktyków i dydaktyczek AGH…