Wirtualny wernisaż dobrych praktyk - Szkolnictwo wyższe

Aktywizowanie uczących się na zajęciach online – zgrywalizowany kurs języka angielskiego

dr Iwona Mokwa-Tarnowska, Politechnika Gdańska

Celem mojego kursu zgrywalizowanego jest zaangażowanie uczących się w różne interakcje, motywujące do większego wysiłku intelektualnego oraz bardziej wytężonej pracy twórczej…

Multimedia jako element aktywizujący w stacjonarnym i zdalnym procesie uczenia się

dr Stefan Nowicki, dyrektor Centrum Kształcenia na Odległość, Uniwersytet Wrocławski

Wsparcie metod aktywnego uczenia się w celu podniesienia efektywności kształcenia…

Cyfrowe materiały uzupełniające i wyrównujące – sposób opracowania –  chemia i geometria wykreślna

dr inż. Joanna Markowska, mgr inż. Artur Majchrzak, mgr inz. Kamila Pawłowska, mgr inż. Joanna Borowiec-Jaskólska, mgr inż. Martyna Burdzy, mgr inż. Monika Brząkała, Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki, Sekcja kształcenia na odległość i nowoczesnych form kształcenia, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Cel

Zidentyfikowanie problematycznych obszarów chemii i geometrii wykreślnej, które sprawiają trudności studentom…

Dydaktyk w podróży – od doświadczeń covidowych do kompetencji cyfrowych

dr Kamila Gandeckamgr Marta Stąporek, mgr Magdalena Wierzańska, metodyczki Centrum eLearningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH

Cel

Rozwijanie kompetencji metodycznych i cyfrowych dydaktyków i dydaktyczek AGH…

Kurs
Wirtualna międzynarodowa szkoła letnia